خانه / معرفی کتاب / هری پاتر و فرزند نفرين شده

هری پاتر و فرزند نفرين شده

هری پاتر و فرزند نفرین ‌شده
کتاب هری پاتر و فرزند نفرین ‌شده

نام کتاب: هری پاتر و فرزند نفرين شده (۱)

نویسنده: جی کی رولينگ / جان تیفانی / جک ثورن
نمایش‌نامه: جک ثورن
مترجم: ویدا اسلامیه
انتشارات: کتابسرای تندیس

بخشی از کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده:

“عشق آدم رو کور می‌کنه. هر دومون سعی کردیم به پسرهامون چیزهایی رو بدیم که خودمون نیاز داشتیم،‌ نه چیزهایی که اونا نیاز داشتن. به قدری سرگرم بازنویسی گذشته خودمون بودیم که حال اونا رو تباه کردیم.”

۱۹ سال از زمانی که جادوگران متحد شدند، پیر و جوان دست به دست هم دادند و “ولدمورت” و دار و دسته‌‌ی خبیثش را شکست داده‌اند، می‌گذرد. قهرمانان کودکی‌مان که حالا مثل ما بزرگ شده‌اند و هر کدام هزار و یک مسئولیت دارند،‌ به ایستگاه “کینگز کراس” آمده‌اند تا فرزندان‌شان را برای شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه جادوگری “هاگوارتز”، بدرقه کنند،‌ غافل از این که آرامش‌شان دیری نمی‌پاید.

وقتی خبر چاپ کتاب جدید هری پاتر را شنیدم _ فکر می‌کنم پارسال بود _ به عنوان یکی از طرفداران سرسخت کتاب‌های هری پاتر، با خودم فکر کردم خانم رولینگ کار بزرگی پیش رو دارد. کتاب جدید، در عین حال که نباید به کتاب‌های قبلی آسیبی برساند و ناقض آن‌ها باشد، بلکه باید بسیار جذاب نگاشته شود و حوصله سر بر نباشد،‌ اتفاقی که خیلی از مواقع برای کتب جدیدی که در ادامه یک داستان نگاشته می‌شوند، رخ می‌دهد. حقیقتن مسئولیت خطیری‌ست.

کتاب را یک روزه خواندم. نمی‌توانستم زمین بگذارمش. در یک کلام عرض می‌کنم: “بهتر از این نمی‌شود.‌”

کتاب جدید هری پاتر که فعلا به عنوان یک نمایش‌نامه عرضه شده‌است و هم اکنون در تئاتر ” وست اِند” لندن در حال اجراست، نه‌تنها جذابیت خود را حفظ کرده بلکه با دانش، هوشیاری، جسارت و دیدی وسیع نگاشته شده‌است و خانم رولینگ بار دیگر ثابت کرد که یک نویسنده خلاق و تمام عیار است و ترجمه شیوای خانم ویدا اسلامیه، مانند همیشه،‌ بر جذابیت کتاب افزوده‌است.

اگر از طرفداران داستان‌های هری پاتر هستید و هنوز کتاب “هری پاتر و فرزند نفرين شده” را تهیه نکرده‌اید، مکث نکنید، کتاب را بخرید، بخوانید و لذت ببرید.

پی‌نوشت:

۱) برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کتاب«هری پاتر و فرزند نفرين شده» اینجا کلیک کنید.

این را نیز ببینید

بی‌خود و بی‌جهت

بی‌خود و بی‌جهت

نام کتاب: بی‌خود و بی‌جهت (۱) نویسنده: وودی آلن مترجم: پویا بهاری خرم انتشارات: نشر شورآفرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *